КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ "ДОСТЫҚ" БАЛАБАҚШАСЫ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ       ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ДЕТСКИЙ САД "ДОСТЫҚ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ДЕТСКИЙ САД "ДОСТЫҚ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ

Инстаграм

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік қабілеттерін дамытуда эксперименттік зерттеу құралын пайдалану»

Эксперимент -бұл бағдарлау мен зерттеу (іздеу) іс-әрекетінің негізгі бір түрі. Іздеу әрекеті қаншалықты әртүрлі және қарқынды болса, соғұрлым бала жаңа ақпарат алады,толығырақ дамиды.  

 Эксперимент - бұл баланың санасында өзіндік бақылауларына, жауаптарына, өзара тәуелділіктерін, заңдылықтарын орнатуға негізделген әлем суретін модельдеуге мүмкіндік беретін іс-әрекет. Сонымен бірге, оның заттармен жүргізетін түрлендірулері шығармашылық сипатта болады - олар зерттеуге деген қызығушылықты оятады, ақыл-ой операцияларын дамытады, танымдық белсенділікті, қызығушылықты оятады.Сол себепті, арнайы ұйымдастырылған эксперимент балаға қауіпсіз болуы керек

Экспериметтің мақсаттары мен міндеттері

  1. Физикалық эксперимент көмегімен мектеп жасына дейінгі баланың негізгі интегралды дүниетанымын қалыптастыруға жағдай жасау
  2. Бақылауды дамыту, салыстыру, талдау, жинақтау, қорытынды жасай білу.
  3. Зейінді ,визуалды , есту сезімталдығын дамыту

Практикалық және ақыл-ой әрекеттерін қалыптастырудың алғы шарттарын құру.

Эксперименттің өзектілігі

Бала-қоршаған әлемнің табиғи зерттеушісі. «Бала неғұрлым көп көрсе,  естісе, тәжірибе алса, соғұрлым ол біліп үйренеді. Баланың тәжірибесінде шындықтың эелементтері соғұрлым көп болады,-деп  Лев Семенович Выготский айтқан екен.

Әдіс-тәсілдер

Балалармен жұмыс кезінде әр түрлі жұмыс формалары, әдістері мен тәсілдері қолданылады. Жұмыс әдістері мен тәсілдері: бақылау. жұмыс тапсырмалары, эксперименттер, дидактикалық ойындар, модельдеу, нәтижелерді бекіту, проблемалық сипаттағы сұрақтар қою, эвристикалық әңгімелер, (ертегілер, әңгімелер, өлеңдер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер

Жұмыс формалары мен әдістері

• Тәжірибелер жүргізу (проблема қою, ұсыныстар енгізу, гипотезаларды тексеру, қорытындылау, нәтижені бекіту, балалардың сұрақтары, қорытынды).

• Сөйлесулер

• Бақылаулар

• Ойындар

• Турлар

• Тәжірибе

• Зерттеу

• Тәрбиешінің әңгімесі

• Жұмбақ, тосын сый.

Эксперименттік іс-шаралардың

перспективалық жұмыс жоспарына бекіту

Ауамен тәжірибелер.    Шыныда не бар.

Ауаны қалай көруге болады .   Жалын ауаны ластайды.

Желкенді қайықтар.                     Ауа қозғалысы.

Құммен тәжірибелер .               Ылғал құм.

Құмнан жасалған суреттер.       Құрғақ және дымқыл құмды зерттеу.

Магнитпен және металмен тәжірибелер .               Металдар.

Магнитті не тартады  .               Магниттік кереметтер.

Түстермен тәжірибе жасау.                Жұмбақ хаттар.

Акварельді араластыру   .               Сумен тәжірибелер.

Судағы көпіршіктер.                       Сиқырлы су.

Ерігіштік.

Эксперименттік зертханаға қажетті құралдар:

  1. Көмекші құрылғылар; ұлғайтқыштар,циркуль,магниттер,микроскоптар,айналар, термометрлер бинокльдер, таразы, сағат,
  2. Сыйымдылықтар: пластикалық құтылар, бөтелкелер,көзілдіріктер, өлшемдер,воронкалар, шелектер, күректер, қалыптар,
  3. Табиғи материалдар; саз, құм, қауырсындар, мүк, жапырақтар, тұқымдар, ағаш кесектері,
  4. Техникалық материалдар; қағаз қыстырғыштар, болттар,
  5. Бояғыштар; тағамдық және тағамдық емес (гуашь, акварель)
  6. Медициналық құралдар; пипеткалар, колбалар, таяқшалар, шприцтер (инесіз)  өлшегіш қасықтар

                 Басқа материалдар; айналар, шарлар,  май,  тұз,  ұн, қант

Ата-аналармен жұмыс

  • «Үйдегі балалардың эксперименттік зерттеу қызметін ұйымдастыру» сұрақ қою - ата-аналарды танымдық және дамытушылық ортаны құруға тарту
  • -ақпараттарды іздеу
  • - «Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименталды қызметіне қызығушылықты дамытудағы отбасының рөлі» ата-аналар жиналысы
  • -көрнекі ақпаратты қалыптастыру
  • - шағын музей құру
  •  -консультациялар, әңгімелер
  • Қорытынды:
  • - эксперименттік зерттеу қызметі арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамыту бойынша жұмысты жалғастыру;
  • - тақырыпты дамытатын ортаны дамытуды жалғастыру.
  • - мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық іс-әрекетін дамытуға ата-аналарды белсенді түрде қатыстыру
  • - шағын зертханаларды жабдықтаған кезде  балалардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігін ескеру қажет.
  • Мектеп жасына дейінгі балалар «мүмкіндігінше өз бетінше жұмыс істеуі керек, ал тәрбиеші осы өзіндік жұмысты басқарып, оған материал беруі керек» деп  K. D. Ушинский айтқан екен

Текст