КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ "ДОСТЫҚ" БАЛАБАҚШАСЫ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ       ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ДЕТСКИЙ САД "ДОСТЫҚ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ДЕТСКИЙ САД "ДОСТЫҚ" ГОРОДА КОКШЕТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ КОКШЕТАУ

Инстаграм

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырып бойынша мұғалімдерге арналған мастер-класс: «Мектеп жасына дейінгі балаларды туған өлкенің салт-дәстүрлерімен таныстыру»

Тақырып бойынша мұғалімдерге арналған мастер-класс:

«Мектеп жасына дейінгі балаларды туған өлкенің салт-дәстүрлерімен таныстыру»

Мақсаты – мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке, патриоттыққа тәрбиелеу мәселесі бойынша педагогтардың тәрбиелік, кәсіби, теориялық және практикалық білімдерін арттыру.

Мектепке дейінгі жас – жоғары адамгершілік және патриоттық сезімдердің потенциалды дамуы үшін қолайлы кезең. Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында азаматтық сезімдерді тәрбиелеудің негізі – балалардың өз мемлекетіндегі әлеуметтік өмір тәжірибесін жинақтауы. Ал, ең алдымен, балаларға ұлы ел кішкентай Отаннан – туып-өскен жерінен басталатыны туралы түсінік беру керек.

Халық даналығында: «Адамның үш қырсығы бар: өлім, кәрілік және жаман бала. Қарттық – сөзсіз. Өлім қайтпас. Бұл бақытсыздықтарға ешкім үйінің есігін жаба алмайды. Бірақ сіз өз үйіңізді жаман балалардан, сондай-ақ жамандықтан сақтай аласыз ».

Құрметті әріптестер, сіз бен біз бала тәрбиелей отырып, оны лайықты тұлға, өз Отанының патриоты етіп өсіреміз деп сенеміз. Әркім өз баласымен мақтанғысы келеді, ол өмірді босқа өткізбей, жасампаз болып өседі.

  Балалар кішкентай кезінен бастап туған жері, елі, орыс салт-дәстүрлерінің ерекшеліктері туралы білмеуден, жақындарына, топтастарына немқұрайлы қараудан, басқалардың қайғысына жанашырлық пен жанашырлықпен қараудан зардап шегеді. Баланың бойында халық мәдениетінің негізін қалау, халықтық әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлерді түсіну, саналы патриоттық сезімдерін тәрбиелеу үшін балалардың танымдық қабілеттеріне қолайлы ойындар, жаттығулар мен экскурсиялар жүйесін әзірлеу қажет.

Балаларды туған жермен таныстыру жұмысы мектепке дейінгі жастан басталуы керек. Кішкентай мектеп жасына дейінгі баланың сүйіспеншілігі ең жақын адамдары - әкесі, анасы, атасы, әжесімен қарым-қатынасынан, өз үйіне, өзі тұратын көшеге, балабақшаға, қалаға, облысқа деген сүйіспеншіліктен басталады.

Мектепке дейінгі орта жаста балаларды халық мәдениетімен таныстыруда орыс халқының дәстүрлерімен танысу, мысалы, кәрілікті құрметтеу, қонақжайлылық, өзара көмек көрсету, орыс тағамдарының дәстүрлері үлкен орын алуы керек. Орыс халық үйімен танысуға үлкен назар аудару керек. Музейлер туралы әңгімелесу, олар не үшін қажет? Оларда не сақталады? Онда кім және не үшін барады? Осылайша, мұражайға деген қызығушылықты ояту және топта өзіңіздің шағын мұражайыңызды құруға ұмтылу. Осылайша, тарихи материал жинақталған - тұрмыстық заттар, киім-кешек пен аяқ киім элементтері, мұражайдан алынған фотосуреттер, ата-аналар дайындаған фотосессиялар, кейіннен оларды аймақтың халық мәдениетімен таныстыруда балалармен жұмыс істеуде қолданылуы керек. Балаларды мерекелермен таныстыру.

Үлкен мектепке дейінгі жаста балаларды сәндік кескіндеме және қолданбалы өнермен, халықтық қолөнермен таныстыру өте маңызды. Өз қолыңызбен ойыншықтар жасаңыз: оларды балшықтан мүсіндеп, бізге белгілі халық қолөнері бойынша бояңыз, содан кейін балалар шығармашылығының көрмелерін ұйымдастырыңыз.

Мектепке дейінгі жастағы жетекші іс-әрекет ойын болып табылады, сондықтан ойындар балаларды туған қаласымен және оның көрікті жерлерімен таныстырудың ең жақсы тәсілі болып табылады. Ойындар барысында балалар құрмет, туған жерге деген сүйіспеншілік, өз отбасына, өз үйіне деген сүйіспеншілік сияқты ұғымдармен танысты. Ұйымдастырылған оқу іс-шаралары барысында балалар қаланың өмірімен, оның тұрғындарымен танысады, Благодарный өзінің тарихымен, дәстүрімен, көрікті жерлерімен, ескерткіштер, атақты адамдар.

Қарапайымнан күрделіге, бастап принципіне негізделген әңгімелер мен экскурсиялар таныстан белгісізге. Балабақшаның аумағынан, сол жерден бастаңыз

мектеп жасына дейінгі балаларға таныс және жақын орын. Балалар кім туралы білетін болады жасады, безендірді, салды, жоспарлады, тазалықты кім сақтайды

аумақ, бұл не үшін жасалып жатыр. Олар қаншама еңбек пен күш-жігерді үйренеді

балабақша ұжымы өз жұмыстарына қаржы салды.

Әрі қарай экскурсиялар ауқымын кеңейту қажет. Ата-аналарымен бірге қаланы аралау балалар жағымды эмоционалды көңіл-күйге ие болады, қаланың әсемдігін, оның гүлденуі үшін қала тұрғындарының еңбегінің маңыздылығы мен маңызын көреді, туған жері туралы білімдерін, кәсіптер туралы түсініктерін кеңейтеді. қала тұрғындарының еңбегінің нәтижесіне, ерлігіне құрметпен қарау

Екінші дүниежүзілік соғыста Отанын қорғаған жауынгерлер.

Топ студенттерінің Жеңіс күніне арналған іс-шараларға қатысуы азаматтықты дамытуға, шағын Отан тағдырына араласу, алғышарттар жасайды азаматтық қасиеттер. Түрлі әдістер мен әдістерді қолдана отырып,жұмыстың әртүрлі формалары, жалпылауға және жүйелеуге мүмкіндік береді

балалардың туған қаласы туралы, қала көшелеріндегі өзін-өзі ұстау ережелері туралы білімдерін,қоғамдық орындарда, мектеп жасына дейінгі балаларды туған қаласына деген сүйіспеншілік сөзбен емес, іс жүзінде, ең алдымен, қамқор және қамқор иесі болуға ұмтылу екенін түсінуге ықпал ету. Қалыптастыру

балалардағы патриоттық сезімді тығыз байланыс орнатпайынша мүмкін емес

отбасы.

Ата-аналар туған жеріне, тарихи-өлкетану мұражайына экскурсиялар ұйымдастыруға, «Шағын мұражайларды» ұйымдастыруға қатысуы керек. Өз қолыңызбен ағаш ойыншықтар, костюмдер, кокошниктерді жасаңыз.

Бірлескен шығармашылық үй тапсырмасын ұйымдастыру – құру

«Менің қалам және мен» фотоальбомы, топ үшін жабық гүлдер өсіру,

отбасыңыздың елтаңбасын ойлап табу және бейнелеу ата-ананы біріктіреді және

балалар, олардың арасындағы қарым-қатынасты байытып, қуаныш сыйлайды. Ата-аналармен «Халық мәдениетімен таныстыру арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу.

Баланың әлеуметтік қарым-қатынастар әлеміне табысты енуі үшін осы бағытта балабақша мен отбасының күш-жігерін біріктіріп, әлеуметтенудің жүргізуші ретіндегі отбасының рөлін айтарлықтай арттыру қажет. Ата-аналармен бірлесе отырып, балаларды халық мәдениетінің бастауларымен таныстыра отырып, біз әр баланың тұлғасын дамытамыз, ол орыс мінезінің, орыс менталитетінің тасымалдаушысы болады, өйткені өткеннің негізінде ғана бүгінгіні түсінуге және болжай білуге болады. келешек. Ал ең асылын ұрпақтан-ұрпаққа жеткізбейтін халық – болашағы жоқ халық.

Нәтижесінде балалар мәдениет пен оның тарихы, өз халқының мәдени құндылықтарын сақтаудағы мұражайлардың рөлі туралы алғашқы түсінік алуы керек. Халықтық дәстүрлер мен мерекелер туралы түсінікке ие болу. Балалармен бірге өткен мен бүгінгі күннің байланысын үнемі қадағалап отыру, балаға өзінің шағын Отанының иесі екенін ұғындыру қажет. Отбасы – баланың рухани дамуына күш беретін, қоғамға бейімделіп, өмірден өзін табуға көмектесетін қайнар көзі екеніне терең сенімдімін.

Қызығушылық танытқан мұғалімдерді шеберлік сабағына қатысуға шақырамын. -

1. Енді сен екеуміз біраз демалып, «Сәлем айт» ойынын ойнаймыз.

Мақсаты: топ құру. Шынтақпен, иықпен, құлақпен, арқамен, жақпен амандасу керек. Барлығы музыкамен сүйемелденеді.

2. «Дана ойлар» жаттығуы

Үстел үстінде мақал-мәтелдер, нақыл сөздер, афоризмдер, ұлы тұлғалардың нақыл сөздері жазылған карточкалар екіге бөлінген. Біз әрбір мәлімдемені жинауымыз керек (музыкалық қойылымдар).

  «Отбасы бақытының кілті - мейірімділік, ашықтық және жауаптылық» (Эмиль Зола).

«Ата-анаға деген сүйіспеншілік – барлық ізгі қасиеттердің негізі» (Цицерон).

«Үйден тәтті жер жоқ» (Цицерон).

  «Адамдарға жақсылық тілеген адамға өзі жетеді»

  «Өз жері мен жұдырығында қымбат»

«Әкеңді құрметте, анаң өмірде рақымдылыққа ие болады»

(Мұғалімдер мәлімдемелерді жинақтап, мәнерлеп оқиды)

Жарайсыңдар, тапсырманы орындадыңдар!

3. Сұлу қыздар менің сұрақтарыма жауап береді (тренинг):

– Сіздің ойыңызша, уақыт байланысын қалпына келтіру, жоғалған құндылықтарды қайтару деген нені білдіреді? (мерекелерді ұйымдастыру, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды қалпына келтіру);

– Отанға деген сүйіспеншілік, рухани, жасампаз патриотизм сезімін ояту қандай жағдайларға байланысты? (туған жерге деген сүйіспеншілік, отбасылық қарым-қатынас, үлкенге деген сүйіспеншілік, Тәуелсіздік күні, Қарттар күні, діни мерекелер);

- Орыс мінезінің ерекшеліктері мен оның бойындағы адамгершілік құндылықтары нені анық көрсетеді деп ойлайсыз? (салттық мерекелер, «Аккордеон ойнау» музыкалық-ойын-сауық бағдарламалары);

– Сіздің ойыңызша, балаларды халық мәдениетімен таныстыру, олардың бойында патриоттық сезімді қалыптастыру неге мектеп жасына дейінгі шақтан басталуы керек? (неғұрлым ерте ексең, соғұрлым тез орасың);

-Мектеп жасына дейінгі балаларға патриоттық тәрбие беруде мұғалімнің рөлі қандай? (құл);

- Балалармен күнделікті жұмыста халық шығармашылығының қандай элементтерін пайдалануға болады? (ойын);

-Орыс халқының тұрмысы мен сәндік-қолданбалы өнеріне тән айналадағы заттардың психикалық қасиеттерінің қалыптасуына қандай әсері бар? (рахаттану, рахаттану)

4 «Ларк» ойыны:

Оқырманның айтуы бойынша, «торғай» таңдалды. Оның қолында қоңырау бар. Ол ойыншылар құрған шеңберге кіріп, оның ішінде жүгіреді. Барлығы айтады:

– Аспанда шырылдап, Қоңыраудай шырылдады.

Ол үнсіз қалжыңдап, әнді шөпке тығып қойды.

Әнді кім тапса, жыл бойы бақытты болады.

Ойыншылар көздерін жұмып, «Ларк» шеңберден шығып, қоңырауды біреудің артына мұқият қояды. Артында қоңырау кімнің бар екенін болжаған адам «тарқа» болады.

5. «Бала жанын толтырайық» жаттығуы

         Балалық шақта жазылған нәрсе адамның бүкіл болашақ өмірін анықтайтынын бәрі біледі. Бір сәт елестетіп көрейік, бұл шыны ыдыс (көрсетеді) дүниеге келген кішкентай адамды білдіреді. Туған жерін сүйетін жанның бай, рухани дүниесін білдіретін түрлі-түсті тастармен оның жан дүниесін толтырайық. Сіз құмыраға тас салып, баланың жан дүниесін толтырғыңыз келетін қасиеттерді айтуыңыз керек.

             Мұғалім бірінші тасты қойып, мына сөзді айтады: жақын адамдарыңа деген сүйіспеншілік. Қалған қатысушылар қасиеттерді атайды және тасты ыдысқа тастайды. (Қайырымдылық, үлкенге құрмет, табиғатты сүю, халық мәдениетінің бастауларына деген сүйіспеншілік: фольклор, ән, би, өз халқын мақтаныш, салт-дәстүрді құрметтеу, туған жерге деген сүйіспеншілік)

Жарайсыңдар, ендеше бізде баланың жаны жарқын, бай, мейірімді.

6. Рефлексия.

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 14.05.2024 10:19
Құрылған күні: 14.05.2024 10:19

Текст