Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандартында мынадай міндет: ақыл-ой қызметінің дағдылары мен біліктерін,
зияткерлік қабілетті, таным процестері мен қызығушылықты, білуге құмарлықты дамыту және баланың адамгершілік сезімдерін, түсініктері мен мінез – құлқын дамыту деп көрсетілген.
Осы міндеттерді жүзеге асыруда негізгі орынды ортаңғы топтабаланың іздену жұмыстарының негізгі әдістерінің бірі - құрастыру. Өйткені құрастыру кезінде бала өзінің қажетін қанағаттандырады, ойлау, есте сақтау, зейінін тұрақты қалыптастырады, құрастыру материалдарын,қажетті заттарды орнына қою сияқты дағдыларды бойына
дарытады.
Балалар құрастыру жұмыстарын өте жақсы көреді. Бұл дегеніміз құрастыру жұмыстары -
баланы қызықтырудың бірден- бір әдісі. Балалар қарапайым құрылыстарды кеңістікте құрылыс материалдарын алуан түрлі орналастыру арқылы құрастырады.
Құрастыру - оқу қызметі ойын арқылы ол балалар үшін өте тиімді. Сондықтан мен вариативтік компонентке
балалардың шығармашылығын - құрастыру әрекетінде ТРИЗ технологиясын қолдану арқылы жетеміз деген сенімдемін.«Жануарларға арналған қоршаулар»,«Биік – аласа қақпалар», «Үлкен және кішкене
саңырауқұлақтар»,«Тасбақа» ,«Арка», «Мұнаралар», «Көп қабатты үйлер», «Күшік»,«Бір қабатты үй»,«Сүйікті ,«Жиһаздар»,«Көше» деген тақырыптарды «4 жастан бастап 5 жасқа дейінгі балалармен ұйымдасқан
оқу ісін жүргізу бойынша әдістемелік нұсқаулар» Шымкент «Шикула және К» әдістеме кітабынан алдым. Бұл жұмыстарды істеу барысында балалардың шығармашылық ойларын, қолдың ұсақ бұлшық еттерін жаттықтырып,аңғарымпаздық қасиеттерін дамыту.Конструктормен ойнауға ынталылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.