Жоғары санатты тәрбиеші: О.Ж. Шуақпаева
Мақсаты:
Білімділік:Балалардың білім деңгейін кеңейте түсу, сөйлеуге, ойын толық айта білуге үйрету;
Дамытушылық:ойлау, есте сақтау, тіл байлығын дамыту;
Тәрбиелілік:мақсатына жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, өздігінен жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:өтілетін материалдарды қайталатып жинақтау.
Көрнекіліктер: Жыл мезгіліне байланысты суреттер, үй жануарлары, жабайы аңдар, өсімдіктер, жәндіктер, жеміс пен көкөніс муляждары,аңдар, әріптер.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,ойын, ізденіс, ынталандыру.
Балалар үлкендермен амандасады.
Балалар шеңбер бойына тұрады.
Жарқын, жарқын үніміз,
Болашақтың күніміз.
Балалалық шақ үйінің,
Жайнап тұрған гүліміз,
Сәлеметсіздер ме, қонақтар,
Қош келдіңіз бәріңіз!
-Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің қандай?
Балалар, бүгін біз сендермен білім еліне саяхатқа барамыз.
-Саяхатқа қандай көлікпен баруға болады?
Балалардың жауабы.
Автобус, машина, пойыз, ұшақ, тікұшақ, т.б. балалардың жауабы.
-Біз бүгін саяхатқа ұшақпен барамыз. Қане, бәріміз қанаттарымызды жайып ұшақ болайық. Ал, қанекей аттандық, сендерге сәттілік тілеймін!
Балалар қолдарын жан-жаққа созып қимыл жасайды.
-Балалар, білім еліндегі бірінші аялдамаға тоқтайық, мында сендерге мынадай тапсырма орындау қажет.
1-тапсырма
-Бір жылда неше жыл мезгілі бар?
- Төрт жыл мезгілі бар.
-Қазір қандай жыл мезгілі?
-Көктем мезгілі
-Жыл мезгілдердеріне сипаттама жасау.
-Өте жақсы, бұл тапсырманы жақсы орындадыңдар, келесі аялдамаға барайық. 2-тапсырма
«Отан-қуат, Отбасы-шуақ» демекші келесі аялдамадағы тапсырма Отан туралы болмақ.
-Біздің Отанымыз қалай аталады?
-Қазақстан Республикасы.
-Қазақстан қандай мемелекет?
-Көп ұлтты мемлекет.
-Елімізде қандай рәміздер бар, олар туралы кім айтып береді?
- Әнұран, елтаңба, ту.
-Еліміздің бас қаласы қай қала?
-Нұр-сұлтан қаласы.
-Отан жайлы білетін тақпақтарың болса айтыңдар.
Балалар Отан туралы білетін тақпақтарын айтады.
Отан - сөзін буынға бөлейік, дыбыстық талдау жасайық.
3-тапсырма
«Сөзді бұз» ойынын ойнаймыз. Мен сөз айтып тұрамын, ал сендер сол сөздің бірінші әрпін ш-дыбысына ауыстырасыңдар сонда басқа сөз шығады.
Ай- шай
Ақыру- шақыру
Аңқылдақ – шаңқылдақ
Ар – шар
Айқас- шайқас
Ағатай – шағатай
Шар деген сөзге сөйлем құрайық.
4-тапсырма
«Білім иығына салмақ салмайды» демекші біз білімімізді жан-жақты көрсетуіміз қажет. Қарама-қарсы сөздерді таба біл.
Ақ- Қара Биік- аласа Үлкен - кішкентай Тәтті-ащы Ұзын- қысқа Семіз -арық Жуан-жіңішке Жұмсақ-қатты Жақсы- Жаман
- «Жақсы» деген сөзді талдайық. Неше дыбыс бар?
- бес дыбыс бар, екі дауысты дыбыс, үш дауыссыз дыбыс.
Бірінші дыбыс қандай дыбысқа жатады?
-Міне, балалар, математика еліне де жеттік, мында мен сендерге арналған тапсырмалар беремін.
5-тапсырма
-Сандарды ретімен қойып тура және кері санау.
Балалар сандарды ретімен қойып тура және кері санайды.
Ойын: «Көршісін тап»
6-тапсырма
«Ойна да, ойлан» тақырыбына біздер ауызша есептер шығарып көрейік.
Табақта 3 алма
Қолымда 2 алма
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?
Тал бойында тізіліп,
Бес жапырақ тұр еді.
Жел соқты да, үзіліп,
Ұшып кетті екеуі,
Неше жапырақ ілініп тұр?
Алма ағашында 5 алма
Қандай тәтті жесе алма,
Бесеуінде жеп қойсаң,
Қалады неше алма?
Балалар ауызша есепті ойлап шешеді.
Сергіту сәті
7- тапсырма
Ойын: «Ойлан, тап»
Кім сипаттама жасайды?
8– тапсырма: «Аңдар туралы видео» көру.
Тіл ұстарту жаттығулары:
Ян- ян - ян жүгіріп жүр қоян,
Ыр- ыр –ыр ырылдайды қасқыр,
Кі –кі – кі бұлаңдайды түлкі,
Ю- ю – ю қорбаңдайды аю.
Ойын: «Не артық?»
-Алма, алмұрт, кәмпит, банан.
-1, 2, 3, 4, торт.
Ойын: «Бір сөзбен айт»
9-тапсырма: Балалармен жеке жұмыс.Қағаздан гүл істеу.
Сабағымызды ән: «Балабақшамен» аяқтаймыз.
Балалар,биыл сендер көп нәрсе оқып, үйрендіңдер.Өзіміздің қуанышты көңілімізді қонақтарға сыйлайық.
.