«Жайдарлы жаз келді!»
«Лето красное – пора прекрасная!»
Мақсаты:
•
Жыл мезгіліжаз жайлы ,жазғы ойындар,жазғы табиғат, жазғы еңбек жайлы түсінік беру,
•
Танымдық шығармашылық қасиеттерін, тілін сөздік қорын дамыту Табиғатты аялауға, қоршаған
ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру, қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Қажетті атрибуттар: шарлар, доптар, түсті борлар, қолшатырлар
Жүргізуші: Сәлеметсіңдер ме менің
сүйкімді бүлдіршіндерім!
Бүгінгі «Жайдарлы жаз келді»атты мерекемізге хош келдіңдер! Балалар біз ең
алдымен бізге шуағын сеуіп тұрған нұрлы күнмен содан соң аяғымызды басып
жүретін қара жермен амандасып алайық.
Амансың ба нұрлы күн!
Амансың ба қара жер!
Аман – есен болайық!
Бейбітшілік қалайық!
Ведущий: Здравствуйте,
ребята!
Мы рады приветствовать вас!
Как много светлых улыбок мы видим на лицах
сейчас!
Что же за праздник, дети у нас?
Кто хочет ответить? Или загадку разгадать?
Жүргізуші: балалар, қазір мен сендерге
жұмбақ жасырамын, мұқият тыңдаңдар, жұмбағымның жауабын кім табады екен!
Қойны толы жеміске,
Көк майсалы еңіске.
Көбелек қуып ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсың? (жаз)
Жүргізуші:
-Дұрыс айтасыңдар,Көңілді жаз,тамаша,
Ән саламыз жараса
Тақпақ айтып би - билеп,
Ойнаймыз - ау таласа.
-Балалар ,Жаз
мезгілі неше айдан тұрады?
Үш айдан
тұрады
қандай
айлар атап айтайық?
Балалар:
Маусым,Шілде,Тамыз.
Ведущий: Будем радоваться лету,
Тёплым ласковым ветрам!
Будем радоваться свету
Солнцу, бабочкам, цветам!
Ребята, вот и лето – самое теплое, яркое, красочное время года.
Посмотрите вокруг! Как ласково светит солнышко. Поднимите свои личики, протяните свои
ручки к нему. Чувствуете, как греет?
И деревья, и цветы – все тянутся к нему.
Полюбуйтесь, как красиво кругом.
Ведущая: Дети, кто знает стихи про лето?
Солнышко проснулось,
Лето нам улыбнулось.
Травы росой умылись,
Цветом луга покрылись.
Жүргізуші: -Балалар, адам мен табиғат әрқашанда егіз. Тіршілікте одан ғажап ешнәрсе жоқ. Табиғат, жер - ана, туғанжер осы сөздер құлаққа жағымды естіліп шаттық сезімін ұялатады десеңші.Табиғатты неліктен анамызға теңейміз, өйткені анамыз бізге ақ сүтін беріп өсіреді, ал табиғат - біздің қамқоршымыз, асыраушымыз десек қателеспеген болар едік.Табиғат дегеніміз - бізді қоршаған орта. Ол мезгілге байланысты өзгеріп тұрады. Кане, кім жаз туралы тақпақ оқып береді бізге!
1 ребенок:
Природа зеленью одета,
Много солнечного света,
Все кругом теплом согрето,
Это что? Это озорное ...
Дети: Лето!!
2 ребёнок: Бабочка летает, солнышко
пригревает,
Ягодка созревает, когда это бывает? (Летом)
3 ребёнок: Ветерок ласкает, веет, аромат цветов бодрит,
Травка в поле зеленеет, в небе радуга горит!
(Летом)
Скажите,
что такое лето?
Наверно,
песни соловья,
Что средь листвы зеленой где-то
Поет красиво для меня!
А может, лето – земляника,
Малина, вишня и брусника?
А, может, теплый ветерок?
А, может, бархатный цветок?
Скажите, что такое лето?
Не нахожу опять ответа!
Под музыку входит Фея Лета
Фея Лета: Я – Фея прекрасной поры,
Любимой поры детворы!
Когда целый день – теплота,
От ярких цветов красота!
Я – Фея садов и полей,
Фруктовых и ягодных дней,
Я – летняя Фея чудес,
Мой дом – это сказочный лес!
Ведущая: Чтобы больше знать про лето,
Начинаем хоровод,
Столько будет нынче света,
Сколько солнышко дает!
Жүргізуші: -Кане, баллаалр дөңгелене тұрайық, шеңберді біз құрайық.
(дети встают в хоровод, берутся за руки, идут по кругу под музыку, выполняют движения, которые показывает Фея-Лета) Жүргізуші: Кане, кім жаз туралы тақпақ
оқып береді бізге!
Алидар: Жаз
келіпті дегенше
Алма пісті дегейсің
Бақшамызда ендеше
Алма теру
көбейсін
Медина: Жаз келіпті , қарандар
Көлге үйрек , қаз қонды
Асыр салып балалар
Суға түсіп мәз болар
Құралай: Жайқалып жапырақ,
Құлпырып қызғалдақ.
Тұратын көз тартып,
Жаз келді күн шуақты.
Розалия: Жазды ыстық сүйеміз
Сайраңдап жүреміз
Суына шомылып
Күніне күйеміз
Айнұр: Көлеңкеге тығылып
Қалжырайды күшігім
Күн көзіне бұйығып
Маужырайды мысығым
Аружан: Өзен көлдің жағасы
Гүлден ою ойғандай
Тырналарға қарашы
Жіпке тізіп қойғандай.
Аделин: Жаз келді алақай
Ойнаймыз далағай
Қамалып отырмай
Жүріңдер балақай
Мадина:Сапырған сары қымызын
Барамын жасыл жайлауға
Қызықтап көркін кү ұзын
Асыр сап көкте ойнауға
(забегает Карлсон)
Карлсон: Посторонись! Посадку давай!
(останавливается)
Я к вам в гости прилетел, давайте угощайте меня!
Ведущая: Нужно поздороваться.
Карлсон:
- Здарсьте! Я вас всех узнал, наблюдаю из своего домика на крыше, как вы играете.
Карлсон:
- Как дела?
Дети:
Вот так! (показывают большой пальчик)
Карлсон:
- Как в детский сад идете?
Дети:
Вот так! (изображают ходьбу на месте)
Карлсон:
- Как из садика бежите?
Дети:
Вот так! (бегут на месте)
Карлсон:
- Как без воспитателя шумите?
Дети:
Вот так! (топают ногами)
Карлсон:
- А как в тихий час спите?
Дети:
Вот так! (складывают ладошки вместе, прикладываю к щечке, закрывают глаза).
Карлсон:
А как плачете, когда мама не дает шоколадку?
Дети:
Вот так! (трут кулачками глаза, изображают, плачь)
Карлсон:
Почему вы меня не спросите, зачем я прилетел?
(Ведущая
и дети спрашивают) Карлсон:
А как же? Как же я мог не прилететь, когда у вас сегодня праздник! Фея - Лета:
Да, у нас праздник.
Карлсон:
Значит можно играть и есть всякие сладости. Вот как повезло. Хорошо, а хотите
со мной полетать?
Дети:
Хотим.
Карлсон:
Тогда крылья в стороны! (дети вытягивают руки в стороны) Пристегнули ремни!
(дети изображают, как пристегивают ремни безопасности) Включаем моторы!
Полетели! (дети бегут по залу за Карлсоном)
Карлсон:
Отлично, полетали! Посадка! (дети останавливаются)
Фея - Лета:
Какие игры ты знаешь, Карлсон?
Карлсон:
Вот загадка. Отгадайте?
Он и круглый, он и гладкий.
Очень ловко скачет!
Дети:
Мячик! (Карлсон проводит игры «Кто быстрее передаст мяч»)
Карлсон:
Еще одна загадка!
В лесу хозяин строгий, Спать любит в
берлоге И всю зиму напролет Снится ему душистый мед.
Дети:
Медведь! (Карлсон проводит игру «У медведя во бору»)
Карлсон.
-Ну
что, ребятишки, девчонки и мальчишки, дальше будете со мной играть?
На вопросы отвечать? Я вам
буду называть слова, если это летает – вы машете руками, как крыльями, если не
летает – топаете ногами. Согласны?
Игра «Летает – не
летает»
Самолёт, вертолёт, кашалот,
бегемот.
Муха, ракета, крокодил,
комета.
Сорока, осёл, корова, орёл.
Соловей, мармелад,
кастрюля, шоколад.
(Карлсон
хвалит детей за внимательность.)
Карлсон.
Вы все знаете, что я самый
лучший в мире сочинитель стихов. Я вот тут придумал несколько стишков, а как их
закончить не знаю. Поможете?
Я начну, а вы кончайте,
слово дружно добавляйте.
Игра «Доскажи словечко»
1) Леса нашего краса –
рыжехвостая (лиса).
2) Раскапризничалась Даша,
надоела Даше (каша).
3) - Поиграй со мной
немножко,- попросила мышку (кошка).
4) Обижается Барбос: шмель
Барбосу сел на (нос).
5) Отправляется в полёт
пассажирский (самолёт).
6) Утром к нам в оконце
заглянуло (солнце).
7) Подари мне, Петушок,
свой красивый (гребешок).
8) Подставляй, Катюша,
ножки, примеряй свои (сапожки).
9) Ела я у бабушки вкусные
(оладушки).
10) Один мячик проглотил
пучеглазый (крокодил).
Карлсон.
Спасибо, помогли мне стихи
досочинить. Вы, оказывается, не только внимательные, но и сообразительные,
почти как я!
Фея Лета: Когда летняя
пора,
Целый
день у нас игра!
Так
игру начнем скорей
И
посмотрим – кто шустрей!
Игра «Кто
быстрее соберет букет»
Карлсон:
Вы очень веселые, умные и ловкие ребята, мне у вас очень нравится.
Ведущая: И мы рады, что ты сегодня у нас в гостях.
Карлсон:
Ну а дождику вы рады?
Дети:
Рады!
Песня «Вот оно, какое наше лето!»
Ән «Туған ел»
Ведущая: А сейчас мы будем отдыхать, и мелками лето рисовать!
Все, что понравилось, –
вспоминайте,
и в свои рисунки добавляйте!
(дети
рисуют на асфальте).
Аяулым-Төрехан: .Көбелекте,
гүлде бір
Қызыл –жасыл күллі өңір
Аспан төрі ақша бұлт
Бау бақшада барша жұрт
Томирис: Өрік шие, алма ,алша
Жидек жүзім піседі
Қауын, қарбыз, қияр сәбіз
Қоймаларға түседі.
Дамир: Гүлім, гүлім өсе бер
Әдемі боп асыл боп
Күдей жайнап кете бер
Қызыл, сары жасыл боп
Димаш-Арман:Көңілді жаз, тамаша,
Ән саламыз жараса
Тақпақ айтып би - билеп,
Ойнаймыз - ау таласа.
Әдиет: Көңілді жаз, тамаша,
Күледі күн қараса.
Жағасында ойнаймыз,
Жалаң аяқ балаша
Жүргізуші: -Балалар, мен
ойын ойнағым келеді. Ойынның аты «Ия, ия, ия, жоқ, жоқ, жоқ» деп аталады
Ойынның шарты: Қазір мен сендерге
көптеген сұрақтар қоямын, сендер сол сұрақтарға ия, ия, ия немесе жоқ, жоқ, жоқ
деп жауап берулерің керек. Ия дегенде орнымыздан тұрып шапалақтаймыз, жоқ
дегенде орындарыңда отырып шапалақтап, нақты әрі жылдам жауап берулерің керек.
-Жаз айы ыстық па? Ия, ия, ия.
-Конфетті көп жеуге
болады ма? жоқ, жоқ, жоқ
Анамызды жақсы
көреміз бе? Ия, ия, ия
Домбыра аспабы жүре
ме?
Жаңбыр жауғанды
ұнатасыңдар ма?
Досымызды ренжітуге
бола ма?
Жаз мезгілінде далаға
қар жауа ма?
Құс қанатсыз ұша ала
ма?
Қыс мезгілінде
көбелектер ұшады ма?
Жазда жапырақтар
жасыл бола ма?
Балабақшаға сендер
көлікпен келесіңдер ме?
Қыста ағашта жапырақ
бола ма?
Суға шомылғанды
ұнатасыңдар ма?
ФЕЯ:
-Рахмет сендер
өте тамаша балаларсыңдар.
Көңіл - күйіміз
қандай? Тамаша!
Жаз мезгілі қандай?
Тамаша!.
Ауа райы қандай?
Тамаша!
Жазғы демалыс қандай?
Тамаша.!
Келген қонақтарымыз
қандай? Тамаша!
Жүргізуші: -Балалар бүгінгі мереке
сендерге ұнады ма, кім қандай сурет салды екен ал, байқап көрелік!
(суреттерін байқап, мадақтау)
Сценарий реті:
1.Жүргізушілер сөзі –слова вед.
2. Жұмбақ шешу-загадки
3.Тақпақ оқу жаз туралы-стихи
4. Феяның келуі
5. Шеңберге тұрып әртүрлі би қимылдарын жасату
6. Карлсон келеді
7.Ойындар: «У медведя на бору»
«Летает, не летает»
«Солнышко и дождик»
8.Песни
9. Игра
10 Сурет салғызу
рисуем на асфальте