Капарова Г.О. педагог- психолог
Тренинг мақсаты: Амандасу ,танысу ,қоштасу сөздерді орынды қолдана білуге үйрету. Өзін таныстыра білу , өзгелермен таныса білу. Отбасы мүшелерін атай отырып, үлкенді сыйлауға , құрметтеуге үйрету.
Тренинг әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, тапсырма орындау,сергіту сәті,слайдтар.
Тренинг барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. І.Шаттық шеңбері.
Психолог балалармен шеңбер құрып тұруды ұсынады. Амандасу рәсімі айтылады.
Алақанды ашайық
Күннің нүрын салайық
Таза ауаны жұтайық
Жүрек жылуымызды
Қонақтарға сыйлайық.
Балалар күннің суретін қоноқтарға сыйлайды.
1 Слайд «Амандасу. Қоштасу»
Кіммен қалай амандасасың ,қалай қоштасасың ?
Хормен және жеке- жеке қайталау жұмыстары жүргізіледі.
Сәлеметсізбе ! Сәлем ! Сау болыңыз ! Сау бол!
Сергіту сәті. «Балақан" Бала, бала, балақан
Кәне, қайсы алақан.
Саусақтарын әйбәт,
Былай, былай ойнат.
2. Слайд «Сенің атын кім?» Балалар бір -бірімен танысып үйренеді . Менің атым Таня! Сенің атын кім?
3. Слайд «Отбасы» Балалар отбасы мүшелерімен танысады.
4 .Ойын «Кім жоқ?»
5.Слайд «Менің отбасым» Балалар өз отбасы мүшелерін атайды , таныстырады ,қорғайды. Мынау менің атам. Мынау менің әжем .Мынау менің әкем . Мынау менің анам. Мынау мен .Мен өзімнің отбасымды жақсы көремін.
Қорытындылау. Сұрақ- жауап әдісі.
Қане ,балалар, біз бүгін нені білдік? Нені білгіміз келеді ?
Оқушылардың белсенділіктерін, жеке қабілеттері мен еңбектерін мадақтау.
Сау болындар!